|
Code |
khu-cv-ths-98-60014 |
كد دانشگاه یا سازمان |
|
نام دانشگاه یا سازمان |
|
عنوان انگلیسی |
The Relationship between Structural Model of Academic Burnout of Incompatible Schemas with Emotional Mediation and Self-Governance in Students' Virtual Education |
عنوان فارسی |
The Relationship between Structural Model of Academic Burnout of Incompatible Schemas with Emotional Mediation and Self-Governance in Students' Virtual Education |
Year |
0 |
تاریخ آغاز |
|
تاریخ پایان |
|
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز |
|
شماره بازیابی irandoc |
|
زبان |
|
Field |
|
مقطع تحصیلی |
|
تعداد صفحات |
|
مشخصات ظاهری |
|
مندرجات |
|
نشانی وب |
https://khu.ac.ir/cv/98/ |
بودجه تخصیصی (ریال) |
|
موضوع اصلی |
|
رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی |
|
چکیده پایاننامه |
|
چکیده پایاننامه به فارسی |
|
واژههای کلیدی |
|
واژههای کلیدی به فارسی |
|
پدیدآورنده |
بهاره محمدی |
استاد راهنما |
|
استاد مشاور |
جواد کاوسیان |
استاد(ان) داور |
|
چکیده بازنگری شده به انگلیسی |
|
چکیده بازنگری شده به فارسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی |
|
سایر توضیحات به فارسی |
|
سایر توضیحات به انگلیسی |
|
Visits |
7 Time(s) |
Back to the list
|