|
Code |
khu-cv-ths-120-16880 |
كد دانشگاه یا سازمان |
|
نام دانشگاه یا سازمان |
|
عنوان انگلیسی |
The mediating role of epistemological beliefs and self-regulation in relationship between implicit beliefs on intelligence with academic achievement |
عنوان فارسی |
The mediating role of epistemological beliefs and self-regulation in relationship between implicit beliefs on intelligence with academic achievement |
Year |
0 |
تاریخ آغاز |
|
تاریخ پایان |
|
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز |
|
شماره بازیابی irandoc |
|
زبان |
|
Field |
|
مقطع تحصیلی |
|
تعداد صفحات |
|
مشخصات ظاهری |
|
مندرجات |
|
نشانی وب |
https://khu.ac.ir/cv/120/ |
بودجه تخصیصی (ریال) |
|
موضوع اصلی |
|
رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی |
|
چکیده پایاننامه |
|
چکیده پایاننامه به فارسی |
|
واژههای کلیدی |
|
واژههای کلیدی به فارسی |
|
پدیدآورنده |
فرح زاد عباسیان |
استاد راهنما |
|
استاد مشاور |
غلامرضا صرامی فروشانی |
استاد(ان) داور |
|
چکیده بازنگری شده به انگلیسی |
|
چکیده بازنگری شده به فارسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی |
|
سایر توضیحات به فارسی |
|
سایر توضیحات به انگلیسی |
|
Visits |
8 Time(s) |
Back to the list
|