English
تماس با ما
ورود به سایت
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
فهرست
مشاهده پایاننامه
برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید
ردیف
کد
عنوان
سال تحصیلی
شناسه پایاننامه
رشته تحصیلی
XML
مشاهده
20013
9441
سیستم پیشنهادده خبری با استفاده از تحلیل رفتار کاربر در بازه زمانی
0
khu-cv-ths-356-8729
9 بار
20014
9443
بررسی امکان تشخیص فرار مالیاتی با ساتفاده از روش داده کاوی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
0
khu-cv-ths-356-8733
11 بار
20015
9469
بررسی اثر بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری
0
khu-cv-ths-357-8792
10 بار
20016
9457
بررسی تاثیر ریسک سیستماتیک بر سود استراتژی مومنتوم
0
khu-cv-ths-357-8772
10 بار
20017
9468
بررسی نحوه شکل گیری مشارکت مشتری در رفتار خرید سازمانی مبتنی بر نقش باور های عملکردی و مسئولیتی اجتماعی
0
khu-cv-ths-357-8791
8 بار
20018
9467
طراحی مدل برندینگ ملی مبتنی بر بازاریابی مقصد با توجه به فرصت های برند سازی ملی
0
khu-cv-ths-357-8790
8 بار
20019
9466
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده در تبلیغات موبایلی با نقش میانجی انگیزش های درونی و بیرونی
0
khu-cv-ths-357-8789
6 بار
20020
9465
بررسی تاثیر شخصیت برند مجازی مشتری محور بر ارزش ویژه برند نقش میانجی رضایت مشتری و وفاداری به برند
0
khu-cv-ths-357-8788
9 بار
20021
9464
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و نقش تعدیل گر تصویر برند
0
khu-cv-ths-357-8786
9 بار
20022
9463
طراحی مدل کیفیت خدمات با بررسی جامع نقش تعهد سازمانی
0
khu-cv-ths-357-8784
8 بار
20023
9462
بررسی استراتژی های مسئولیت اجتماعی سازمان و تاثیر آن بر تعهد، رضایت و قصد ترک خدمت کارکنان سازمان
0
khu-cv-ths-357-8783
11 بار
20024
9461
نگاشت شبکه ای تداعی های برند از منظر مراجعان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند بی سی ام مورد مطالعه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایران داک
0
khu-cv-ths-357-8779
10 بار
20025
9460
بررسی و تبیین عوامل موثر بر قیمت گذاری اطلاعات در موسسات پژوهشی کشور . مورد پژوهشی پژوهشگاه علوم و نفاوری اطلاعات ایران
0
khu-cv-ths-357-8778
11 بار
20026
9459
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر ذهنی برند(بیمارستانهای تخصصی تهران)
0
khu-cv-ths-357-8777
10 بار
20027
9458
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیت های استخراجی و اکتشافی بازاریابی
0
khu-cv-ths-357-8774
10 بار
20028
9444
بررسی رابطه بین جهتگیریهایاستراتژیک سازمانو شایستگیهای فناوری اطلاعات مدیرانکسبوکار با موفقیت استقرار سیستمهای مدیریت فرآیندکسب وکار) BPMS (
0
khu-cv-ths-356-8742
12 بار
20029
9455
بررسی پیشران ها و پیامدهای خودابرازی برند
0
khu-cv-ths-357-8764
10 بار
20030
9454
بررسی تاثیر نوستالوژی نیابتی برانگیخته شده با تبلیغات بر ارزش ویژه برند
0
khu-cv-ths-357-8761
10 بار
20031
9453
بررسی تاثیر احساس نوستالوژیک بر ارزش ویژه برند در صنعت رستوران
0
khu-cv-ths-357-8760
8 بار
20032
9452
بررسی تاثیر نوع آوری و بازار گرایی بر روی عملکرد مشتری با تاکید بر مدیریت داخلی برند
0
khu-cv-ths-357-8759
11 بار
20033
9451
طراحی مدل مزین رقابتی بر قابلیت های سازمانی منتی بر قابلیت های سازمانی ، رقابیتی ، قابلیت های نو آوراری تکنولوژیک و فعالیت های نوآوری بازار
0
khu-cv-ths-357-8758
7 بار
20034
9450
بررسی اثر کنترل مدیریت فروش بر عملکرد سازماننقش گرایش کارآفرینانه بخش فروش،عملرکرد و نوآوری و استراتژی تمایز در صنعت فناوری اطلاعات
0
khu-cv-ths-357-8757
8 بار
20035
9449
عوامل موثر بر ارتقا ارزش ویژه برند (شرکتهای فعال در صنعت الکترونیک در شهر تهران)
0
khu-cv-ths-357-8754
13 بار
20036
9448
تخمین تولید ناخالص شهری (در شهرهای منتخب استان خوزستان) با استفاده از روش داده کاوی
0
khu-cv-ths-356-8749
10 بار
20037
9446
تعیین میزان و عوامل مؤثر بر شادابی خانوارهای ایرانی با استفاده از دادهکاوی
0
khu-cv-ths-356-8744
7 بار
صفحه
801
از
802
اولین
قبلی
1
2
3
...
800
801
802
بعدی
آخرین