مشاهده پایان‌نامه

برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید Search thesis Get XML for All Data
ردیف کد عنوان سال تحصیلی شناسه پایان‌نامه رشته تحصیلی XML مشاهده
20013 9441 سیستم پیشنهادده خبری با استفاده از تحلیل رفتار کاربر در بازه زمانی 0 khu-cv-ths-356-8729 Get XML Data 9 بار
20014 9443 بررسی امکان تشخیص فرار مالیاتی با ساتفاده از روش داده کاوی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 0 khu-cv-ths-356-8733 Get XML Data 11 بار
20015 9469 بررسی اثر بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری 0 khu-cv-ths-357-8792 Get XML Data 10 بار
20016 9457 بررسی تاثیر ریسک سیستماتیک بر سود استراتژی مومنتوم 0 khu-cv-ths-357-8772 Get XML Data 10 بار
20017 9468 بررسی نحوه شکل گیری مشارکت مشتری در رفتار خرید سازمانی مبتنی بر نقش باور های عملکردی و مسئولیتی اجتماعی 0 khu-cv-ths-357-8791 Get XML Data 8 بار
20018 9467 طراحی مدل برندینگ ملی مبتنی بر بازاریابی مقصد با توجه به فرصت های برند سازی ملی 0 khu-cv-ths-357-8790 Get XML Data 8 بار
20019 9466 بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده در تبلیغات موبایلی با نقش میانجی انگیزش های درونی و بیرونی 0 khu-cv-ths-357-8789 Get XML Data 6 بار
20020 9465 بررسی تاثیر شخصیت برند مجازی مشتری محور بر ارزش ویژه برند نقش میانجی رضایت مشتری و وفاداری به برند 0 khu-cv-ths-357-8788 Get XML Data 9 بار
20021 9464 بررسی و مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و نقش تعدیل گر تصویر برند 0 khu-cv-ths-357-8786 Get XML Data 9 بار
20022 9463 طراحی مدل کیفیت خدمات با بررسی جامع نقش تعهد سازمانی 0 khu-cv-ths-357-8784 Get XML Data 8 بار
20023 9462 بررسی استراتژی های مسئولیت اجتماعی سازمان و تاثیر آن بر تعهد، رضایت و قصد ترک خدمت کارکنان سازمان 0 khu-cv-ths-357-8783 Get XML Data 11 بار
20024 9461 نگاشت شبکه ای تداعی های برند از منظر مراجعان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند بی سی ام مورد مطالعه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایران داک 0 khu-cv-ths-357-8779 Get XML Data 10 بار
20025 9460 بررسی و تبیین عوامل موثر بر قیمت گذاری اطلاعات در موسسات پژوهشی کشور . مورد پژوهشی پژوهشگاه علوم و نفاوری اطلاعات ایران 0 khu-cv-ths-357-8778 Get XML Data 11 بار
20026 9459 بررسی و مطالعه عوامل موثر بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر ذهنی برند(بیمارستانهای تخصصی تهران) 0 khu-cv-ths-357-8777 Get XML Data 10 بار
20027 9458 تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیت های استخراجی و اکتشافی بازاریابی 0 khu-cv-ths-357-8774 Get XML Data 10 بار
20028 9444 بررسی رابطه‌‌ بین جهت‌گیری‌های‌استراتژیک سازمان‌و شایستگی‌های فناوری‌ اطلاعات مدیران‌کسب‌وکار با موفقیت استقرار سیستم‌های مدیریت فرآیندکسب وکار) BPMS ( 0 khu-cv-ths-356-8742 Get XML Data 12 بار
20029 9455 بررسی پیشران ها و پیامدهای خودابرازی برند 0 khu-cv-ths-357-8764 Get XML Data 10 بار
20030 9454 بررسی تاثیر نوستالوژی نیابتی برانگیخته شده با تبلیغات بر ارزش ویژه برند 0 khu-cv-ths-357-8761 Get XML Data 10 بار
20031 9453 بررسی تاثیر احساس نوستالوژیک بر ارزش ویژه برند در صنعت رستوران 0 khu-cv-ths-357-8760 Get XML Data 8 بار
20032 9452 بررسی تاثیر نوع آوری و بازار گرایی بر روی عملکرد مشتری با تاکید بر مدیریت داخلی برند 0 khu-cv-ths-357-8759 Get XML Data 11 بار
20033 9451 طراحی مدل مزین رقابتی بر قابلیت های سازمانی منتی بر قابلیت های سازمانی ، رقابیتی ، قابلیت های نو آوراری تکنولوژیک و فعالیت های نوآوری بازار 0 khu-cv-ths-357-8758 Get XML Data 7 بار
20034 9450 بررسی اثر کنترل مدیریت فروش بر عملکرد سازماننقش گرایش کارآفرینانه بخش فروش،عملرکرد و نوآوری و استراتژی تمایز در صنعت فناوری اطلاعات 0 khu-cv-ths-357-8757 Get XML Data 8 بار
20035 9449 عوامل موثر بر ارتقا ارزش ویژه برند (شرکتهای فعال در صنعت الکترونیک در شهر تهران) 0 khu-cv-ths-357-8754 Get XML Data 13 بار
20036 9448 تخمین تولید ناخالص شهری (در شهرهای منتخب استان خوزستان) با استفاده از روش داده کاوی 0 khu-cv-ths-356-8749 Get XML Data 10 بار
20037 9446 تعیین میزان و عوامل مؤثر بر شادابی خانوارهای ایرانی با استفاده از داده‌کاوی 0 khu-cv-ths-356-8744 Get XML Data 7 بار
صفحه 801 از 802