English
تماس با ما
ورود به سایت
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
فهرست
مشاهده پایاننامه
برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید
ردیف
کد
عنوان
سال تحصیلی
شناسه پایاننامه
رشته تحصیلی
XML
مشاهده
20001
9436
بررسی الگوی مصرف چای ایرانی با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
0
khu-cv-ths-356-8716
11 بار
20002
9434
ارائه یک سیستم توصیهگر هیبریدی پیشنهاد هتل مبتنی بر الگوریتمهای یادگیری ماشین
0
khu-cv-ths-356-8714
10 بار
20003
9432
تشخیص و پیشبینی تومورهای سرطان پستان با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی زنجان)
0
khu-cv-ths-356-8712
11 بار
20004
9430
بررسی نقش بازی آفرینی در اثر بخشی برنامه های وفاداری نام تجاری در صنعت تلکام (مورد مطالعاتی: شرکت ایرانسل)
0
khu-cv-ths-356-8710
10 بار
20005
9428
استراتژی بازاریابی پایدار شبکه های هوشمند انرژی ( تولید و انتقال و تحویل) با استفاده از اینترنت اشیا و داده های بزرگ
0
khu-cv-ths-356-8706
13 بار
20006
9442
طراحی وتوسعه سیستم پشتیبان تصمیم استنتاج فازی برای انتخاب سهام بر اساس تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی
0
khu-cv-ths-356-8730
9 بار
20007
9426
تجزیه و تحلیل مالی: پیش بینی روند تحرکات بازار بورس ایران با استفاده از الگوریتمهای یادگیری عمیق
0
khu-cv-ths-356-8704
9 بار
20008
9424
مدیریت عملکرد فرایند های زنجیره تامین خون از دیدگاه دوسوتوانی فناوری اطلاعات
0
khu-cv-ths-356-8702
9 بار
20009
9423
توسعه یک سیستم پیش بینی کننده و توصیه گر جهت یارگیری در بازی انلاین Dota2
0
khu-cv-ths-356-8695
9 بار
20010
9421
بهبود فرایندهای تولید یک قطعه موسیقی از مرحله ساخت تا پخش آن با کمک قراردادهای هوشمند اتریوم در فناوری بلاک چین
0
khu-cv-ths-356-8693
10 بار
20011
9419
ارائه یک سیستم خودکار برای پیشس بینی داده های قیمت خرده فروشی
0
khu-cv-ths-356-8689
10 بار
20012
9417
ارائه یک سیستم توصیه گر برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
0
khu-cv-ths-356-8686
9 بار
20013
9441
سیستم پیشنهادده خبری با استفاده از تحلیل رفتار کاربر در بازه زمانی
0
khu-cv-ths-356-8729
9 بار
20014
9443
بررسی امکان تشخیص فرار مالیاتی با ساتفاده از روش داده کاوی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
0
khu-cv-ths-356-8733
11 بار
20015
9469
بررسی اثر بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری
0
khu-cv-ths-357-8792
10 بار
20016
9457
بررسی تاثیر ریسک سیستماتیک بر سود استراتژی مومنتوم
0
khu-cv-ths-357-8772
10 بار
20017
9468
بررسی نحوه شکل گیری مشارکت مشتری در رفتار خرید سازمانی مبتنی بر نقش باور های عملکردی و مسئولیتی اجتماعی
0
khu-cv-ths-357-8791
8 بار
20018
9467
طراحی مدل برندینگ ملی مبتنی بر بازاریابی مقصد با توجه به فرصت های برند سازی ملی
0
khu-cv-ths-357-8790
8 بار
20019
9466
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده در تبلیغات موبایلی با نقش میانجی انگیزش های درونی و بیرونی
0
khu-cv-ths-357-8789
6 بار
20020
9465
بررسی تاثیر شخصیت برند مجازی مشتری محور بر ارزش ویژه برند نقش میانجی رضایت مشتری و وفاداری به برند
0
khu-cv-ths-357-8788
9 بار
20021
9464
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و نقش تعدیل گر تصویر برند
0
khu-cv-ths-357-8786
9 بار
20022
9463
طراحی مدل کیفیت خدمات با بررسی جامع نقش تعهد سازمانی
0
khu-cv-ths-357-8784
8 بار
20023
9462
بررسی استراتژی های مسئولیت اجتماعی سازمان و تاثیر آن بر تعهد، رضایت و قصد ترک خدمت کارکنان سازمان
0
khu-cv-ths-357-8783
11 بار
20024
9461
نگاشت شبکه ای تداعی های برند از منظر مراجعان با استفاده از روش نقشه مفهومی برند بی سی ام مورد مطالعه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ایران داک
0
khu-cv-ths-357-8779
10 بار
20025
9460
بررسی و تبیین عوامل موثر بر قیمت گذاری اطلاعات در موسسات پژوهشی کشور . مورد پژوهشی پژوهشگاه علوم و نفاوری اطلاعات ایران
0
khu-cv-ths-357-8778
11 بار
صفحه
801
از
802
اولین
قبلی
1
2
3
...
800
801
802
بعدی
آخرین