English
تماس با ما
ورود به سایت
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
فهرست
مشاهده پایاننامه
برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید
ردیف
کد
عنوان
سال تحصیلی
شناسه پایاننامه
رشته تحصیلی
XML
مشاهده
4676
6317
مقایسه اثر تمرکز ادراک محور و تولید محور پیش فعال و واکنش برفرم دریادگیری لغات زبان دوم
0
khu-cv-ths-433-27975
2 بار
4677
6318
تفاوتهای فردی درکارکرد توانایی حافظه زبان دوم و اول و اجرای فراگیری زبان دوم در درک مطلب شنیداری استنباطی و اولیه
0
khu-cv-ths-433-27984
3 بار
4678
6319
مطالعه مقایسه ای یادگیری واژگان زبان انگلیسی بین زبان آموزان دوزبانه و چند زبانه
0
khu-cv-ths-433-27988
3 بار
4679
6321
تاثیر بازخوردهای نوشتاری اصلاحی بر صحت دستوری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی بازخوردهای کدشده و غیرکدشده در سطوح مختلف مهارت زبانی، جنسیت و سن
0
khu-cv-ths-433-27998
1 بار
4680
6323
نگرش مطمن در مورد تدریس گرامر و فعالیتهای اموزشی معلمین :بررسی نقش تجربه معلم و مهارتهای زبانی
0
khu-cv-ths-434-28013
2 بار
4681
6324
مطالعه استراتزی های انگیزه ای و بقا معلمان تحت تاثیر تحصیلات انها
0
khu-cv-ths-434-28015
2 بار
4682
6325
بررسی رابطه مهارتهای تفکرانتقادی و هوش هیجانی بامیزان دانش لغت زبان دوم و استفاده از لغت دربین دانشجویان زبان
0
khu-cv-ths-434-28016
2 بار
4683
6326
بررسی تفاوت در دانش اموزان معلمین براساس سطح خودکار امدی انان
0
khu-cv-ths-434-28019
2 بار
4684
6327
بررسی باورهای معلمان زبان انگلیسی و جهت گیری و عدم جهت گیری: بررسی موردی نظریات پایه دوم مقطع اول متوسطه
0
khu-cv-ths-434-28020
2 بار
4685
6328
مطابقت (ارتباط) بین گرایش معلمان به سمت رویکرد تدریسی فعالیت محور و تمرین های آموزشی مطابق با این رویکرد در کلاس
0
khu-cv-ths-434-28026
2 بار
4686
6330
استرس شغلی، فرسودگی شغلی و عملکرد اموزشی در بین معلمان زبان انگلیسی ایرانی با نقش واسطه گونهی انعطاف پذیری معلمان
0
khu-cv-ths-434-28031
2 بار
4687
6331
تاثیر اموزش مدل کلر برکاربرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژیهای انگیزشی
0
khu-cv-ths-434-28033
2 بار
4688
6332
تحلیل و بررسی انگیزه ی آموزش، اعتبار و آگاهی فراشناختی دبیران و انگیزه یادگیری عاطفی دانش آموزان
0
khu-cv-ths-434-28034
2 بار
4689
6334
بررسی تطابق بین باورها و عملکرد مدرسان زبان انگلیسی از آگاهی فرهنگی انتقادی در ایران
0
khu-cv-ths-434-28040
3 بار
4690
6336
بررسی و مقایسه ی حساسیت میان فرهنگی دانشجویان مقطع کارشناسی در بدو ورود به دانشگاه و به هنگام فراغت از تحصیل؛ در سه گرایش آموزش انگلیسی، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی
0
khu-cv-ths-434-28042
4 بار
4691
6338
بررسی نقش معلمان کم تجربه و با تجربه ، جنسیت و پیشینه تحصیلی معلمان زبان انگلیسی بر میزان درک عاملیت آنها
0
khu-cv-ths-434-28044
3 بار
4692
6340
ابهامزدایی جملات موصولی مبهم در بین فارسیزبانان و فراگیران فارسی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم: نقش معنا، تسلط به زبان انگلیسی و حافظه فعال
0
khu-cv-ths-434-28048
2 بار
4693
6342
استعداد منظور شناسی در زبان دوم عام فراموش شده ؟
0
khu-cv-ths-434-28050
1 بار
4694
6343
پیشرفت در مهارت های شنیداری و درک مطلب زبان دوم دانش آموزان با تکیه بر تاثیر تدریس با محوریت مطالب آموزشی بر تصویر ذهنی ایده ال آنها از زبان دوم
0
khu-cv-ths-434-28051
2 بار
4695
6345
بررسی همبستگی علی (غیر) دوسویه بین هیجانات تحصیلی، راهبردهای تنظیم هیجان و پیشرفت تحصیلی در بافت آموزش زبان انگلیسی ایران: نقش برنامه آموزشی تنظیم هیجان
0
khu-cv-ths-434-28053
1 بار
4696
6346
بررسی پدیده های فرهنگ پذیری از راه دور درمیان معلمان ایرانی زبان انگلیسی و ارتباط بین این پدیده و اگاهی فرهنگی معلمان
0
khu-cv-ths-434-28060
1 بار
4697
6347
بررسی بازتاب کنش گران اجتماعی در رمان چینو آچه به با عنوان همه چیز فرو می پاشد و دو ترجمه ی فارسی آن
0
khu-cv-ths-434-28061
1 بار
4698
6349
تاثیر ارزیابی پویا بر فراگیری کالوکیشن های متجانس و نامتجانس در بین زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه
0
khu-cv-ths-434-28068
2 بار
4699
6350
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
0
khu-cv-ths-434-28069
2 بار
4700
6352
پزوهش مقایسه ای آموزش دانش آموزان سطح پایین در مدارس و آموزشگاهها در ایران
0
khu-cv-ths-434-28073
4 بار
صفحه
188
از
190
اولین
قبلی
1
2
3
...
187
188
189
190
بعدی
آخرین