|
شناسه پایاننامه |
khu-cv-ths-435-68860 |
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
|
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
|
عنوان انگلیسی |
عوامل تاثیرگذار بر جریان های انگیزشی هدایت شده در دانش آموزان پیش متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در یادگیری زبان انگلیسی: یک مطالعه ی موردی چندگانه بر اساس نظریه ی فعالیت |
عنوان فارسی |
عوامل تاثیرگذار بر جریان های انگیزشی هدایت شده در دانش آموزان پیش متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در یادگیری زبان انگلیسی: یک مطالعه ی موردی چندگانه بر اساس نظریه ی فعالیت |
سال تحصیلی |
0 |
تاریخ آغاز |
|
تاریخ پایان |
|
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز |
|
شماره بازیابی irandoc |
|
زبان |
|
رشته تحصیلی |
|
مقطع تحصیلی |
|
تعداد صفحات |
|
مشخصات ظاهری |
|
مندرجات |
|
نشانی وب |
https://khu.ac.ir/cv/435/ |
بودجه تخصیصی (ریال) |
|
موضوع اصلی |
|
رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی |
|
چکیده پایاننامه به انگلیسی |
|
چکیده پایاننامه به فارسی |
|
واژههای کلیدی به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی به فارسی |
|
پدیدآورنده |
زهره پارسامجد |
استاد راهنما |
|
استاد مشاور |
سید محمد رضا هاشمی |
استاد(ان) داور |
|
چکیده بازنگری شده به انگلیسی |
|
چکیده بازنگری شده به فارسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی |
|
سایر توضیحات به فارسی |
|
سایر توضیحات به انگلیسی |
|
دفعات مشاهده |
4 بار |
برگشت به فهرست
|