مشاهده پایان‌نامه

شناسه پایان‌نامه khu-cv-ths-104-49172
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی
عنوان انگلیسی بررسی تاثیر استفاده از موشن گرافیک طراحی شده بر اساس نظریه نمایش اجزا مریل بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس علوم
عنوان فارسی بررسی تاثیر استفاده از موشن گرافیک طراحی شده بر اساس نظریه نمایش اجزا مریل بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس علوم
سال تحصیلی 0
تاریخ آغاز
تاریخ پایان
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز
شماره بازیابی irandoc
زبان
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
تعداد صفحات
مشخصات ظاهری
مندرجات
نشانی وب https://khu.ac.ir/cv/104/
بودجه تخصیصی (ریال)
موضوع اصلی
رعایت سرعنوان‌های موضوعی پزشکی
چکیده پایان‌نامه به انگلیسی
چکیده پایان‌نامه به فارسی
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به فارسی
پدیدآورنده علی هادئی
استاد راهنما زهره خوش نشین لنگرودی
استاد مشاور
استاد(ان) داور
چکیده بازنگری شده به انگلیسی
چکیده بازنگری شده به فارسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به انگلیسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به فارسی
سایر توضیحات به فارسی
سایر توضیحات به انگلیسی
دفعات مشاهده 5 بار
برگشت به فهرست