| شناسه پایاننامه | khu-cv-ths-94-85917 |
| كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | |
| نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | |
| عنوان انگلیسی | رابطه والدداری و حمایت اجتماعی ادراک شده با اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان دختر :نقش واسطه ای خود ناتوانسازی تحصیلی خودناتوان سازی تحصیلی . |
| عنوان فارسی | رابطه والدداری و حمایت اجتماعی ادراک شده با اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان دختر :نقش واسطه ای خود ناتوانسازی تحصیلی خودناتوان سازی تحصیلی . |
| سال تحصیلی | 0 |
| تاریخ آغاز | |
| تاریخ پایان | |
| شماره بازیابی دانشگاه یا مركز | |
| شماره بازیابی irandoc | |
| زبان | |
| رشته تحصیلی | |
| مقطع تحصیلی | |
| تعداد صفحات | |
| مشخصات ظاهری | |
| مندرجات | |
| نشانی وب | https://khu.ac.ir/cv/94/ |
| بودجه تخصیصی (ریال) | |
| موضوع اصلی | |
| رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی | |
| چکیده پایاننامه به انگلیسی | |
| چکیده پایاننامه به فارسی | |
| واژههای کلیدی به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی به فارسی | |
| پدیدآورنده | فاطمه همایون منش |
| استاد راهنما | صدیقه احمدی |
| استاد مشاور | |
| استاد(ان) داور | |
| چکیده بازنگری شده به انگلیسی | |
| چکیده بازنگری شده به فارسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی | |
| سایر توضیحات به فارسی | |
| سایر توضیحات به انگلیسی | |
| دفعات مشاهده | 4 بار |
| برگشت به فهرست | |