مشاهده طرح تحقیقاتی

شناسه طرح khu-cv-prj-356-3837
کد داخلی
عنوان انگلیسی بررسی نقش بازی آفرینی در اثربخشی برنامه های وفاداری نام تجاری در صنعت تلکام (مورد مطالعاتی شرکت ایرانسل)
عنوان فارسی بررسی نقش بازی آفرینی در اثربخشی برنامه های وفاداری نام تجاری در صنعت تلکام (مورد مطالعاتی شرکت ایرانسل)
وضعیت كنونی طرح خاتمه یافته
مجری اصلی امید مهدی عبادتی اصفهانی
نشانی اینترنتی طرح (دریافت فایل) File Not Found
تاریخ به‌روز رسانی 1403/12/19
داوران طرح [hidden]
دفعات مشاهده 4 بار
برگشت به فهرست