مشاهده پایان‌نامه

شناسه پایان‌نامه khu-cv-ths-98-74444
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی
عنوان انگلیسی مقایسه تأثیر برنامه مربیگری مهارت های اجرایی و توان بخشی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کارکردهای شناختی و هیجانی، انگیزش تحصیلی و شایستگی تحصیلی کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
عنوان فارسی مقایسه تأثیر برنامه مربیگری مهارت های اجرایی و توان بخشی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کارکردهای شناختی و هیجانی، انگیزش تحصیلی و شایستگی تحصیلی کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
سال تحصیلی 0
تاریخ آغاز
تاریخ پایان
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز
شماره بازیابی irandoc
زبان
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
تعداد صفحات
مشخصات ظاهری
مندرجات
نشانی وب https://khu.ac.ir/cv/98/
بودجه تخصیصی (ریال)
موضوع اصلی
رعایت سرعنوان‌های موضوعی پزشکی
چکیده پایان‌نامه به انگلیسی
چکیده پایان‌نامه به فارسی
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به فارسی
پدیدآورنده راحله گرجی
استاد راهنما جواد کاوسیان
استاد مشاور
استاد(ان) داور
چکیده بازنگری شده به انگلیسی
چکیده بازنگری شده به فارسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به انگلیسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به فارسی
سایر توضیحات به فارسی
سایر توضیحات به انگلیسی
دفعات مشاهده 2 بار
برگشت به فهرست